ATTENTION !!!

Friday, November 28, 2008

Keunikan Lukisan Menyerikan Produk

(Post: Bahasa Melayu)
"Kreativiti dan bakat yang dimiliki ini dikongsi bersama rakan sehingga beliau membuka kelas melukis untuk wanita yang sudah pencen supaya mereka dapat menghabiskan masa lapang dengan melakukan perkara yang menyeronokkan."

Galeri Alam Art & Craft yang terletak di Tingkat 2 Shah Alam City Center (SACC) menawarkan pelbagai jenis barang perhiasan dan kegunaan harian yang diperbuat daripada hasil seni lukisan cat air.

Lukisan pada permukaan barang-barang tersebut yang bermotifkan alam semulajadi adalah amat cantik dan menarik sekaligus menambahkan seri padanya.

Pemilik galeri, Meriam Omar, berkata beliau mencurahkan hasil lukisan alam semula jadi di atas permukaan barang keperluan dan perhiasan dalaman rumah sesuai bagi mereka yang menggemari hiasan bergambar.

Antara barangan yang ada ialah dulang sajian, set pinggan mangkuk, penanda tombol pintu, bekas pemegang kad perniagaan, bekas pensil, kotak tisu, pasu bunga, timba perigi serta banyak lagi.

Produk utama Alam Art & Craft ialah lukisan untuk perhiasan dinding pelbagai saiz dan motif.

Produk Alam Art &a Craft boleh didapati pada harga antara RM10 hingga RM3,000 mengikut keunikan produk.

Sumber: Berita Harian Online

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::