ATTENTION !!!

Tuesday, June 2, 2009

SHOE SHACK

(Post: Bahasa Melayu)
"Di Shoe Shack, anda akan memiliki kesemua kualiti penting yang mesti ada pada sepasang kasut terutama yang selesa dipakai dan kekal bergaya."

Kecantikan dan gaya yang menyerlahkan personaliti seseorang wanita tidak hanya terletak pada busana, potongan rambut atau stail ikatan tudung yang sesuai.

Kasut turut memainkan peranan penting dan kerana itulah, sering kali digambarkan bahawa kecantikan seorang wanita mestilah dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Menyedari itu, kedai kasut Shoe Shack tidak mahu ketinggalan mengikuti arus perkembangan fesyen dengan menawarkan rekaan kasut terkini dan berpotongan moden.

Selain memenuhi gaya hidup wanita moden hari ini, pilihan kasut yang ditawarkan di kedai itu menjanjikan keselesaan si pemakainya.

Lebih mengujakan lagi, pelbagai pilihan kasut yang ditawarkan adalah pada harga yang berpatutan dan mampu dimiliki oleh sesiapa sahaja.

Mungkin dalam kalangan kita pernah mendengar rungutan ini: "Ada gaya tapi tak selesa, kalau selesa...tak ada gaya pula...". Ini adalah antara rungutan yang kerap diluahkan oleh kebanyakan wanita ketika memilih kasut yang sesuai dengan gaya masing-masing.

Jangan memeningkan kepala anda lagi. Di Shoe Shack, anda akan memiliki kesemua kualiti penting itu terutama selesa dipakai dan kekal bergaya.

Menurut kenyataan Shoe Shack, pihaknya kini sedang menawarkan pilihan terbaru bagi himpunan kasut dan beg tangan yang berkualiti.

"Shoe Shack kini menampilkan pelbagai jenis kasut bagi memenuhi cita rasa terkini wanita yang mementingkan penampilan dan gaya," kata kenyataan itu.

Pilihan rangkaian kasut bertumit tinggi atau rendah, flat form, wedges, sandal, but, slingback, t-strap dan kegilaan terbaru iaitu gladiator menanti anda di Shoe Shack. Pilihan yang tepat pasti akan memenuhi cita rasa fesyen anda.

Selain itu, Shoe Shack juga menawarkan pelbagai jenis kasut selesa (comfort shoes) khusus untuk anda yang memilih keselesaan dalam menyarung kasut-kasut yang lembut dan senang dibawa berjalan.

Harga kasut serendah RM49.90 yang ditawarkan di Shoe Shack ini sesuai untuk semua golongan wanita.

Shoe Shack yang menampilkan kasut-kasut import bermutu tinggi ini juga memperkenalkan stok baru dua kali dalam sebulan.

Selain memilih kasut, jamu mata anda dengan rangkaian koleksi beg-beg kasual dan aksesori unik Shoe Shack.

Jika hati sudah terpikat, apa salahnya mencapai satu pilihan sama ada kasut atau beg kasual untuk melengkapkan gaya anda.

Sumber: Kosmo! Online

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::