ATTENTION !!!

Saturday, May 21, 2011

Gubahan Hantaran Kimie's Creation

(Post: Bahasa Melayu)
" Jika sebelum ini tidak pernah terlintas di fikirannya untuk menjadi seorang penggubah hantaran tetapi selepas membantu kakaknya dalam menyediakan gubahan empat tahun lalu, minat dan kreativiti itu datang sendiri. "

Khaizuran Mohd Ali juga tidak menyangka apa yang tidak pernah diminatinya dulu kini dapat membantu memberikan pendapatan sampingan.

Sungguhpun memiliki pekerjaan tetap, apa yang dilakukan kini untuk memenuhi masa lapang.

"Saya menggunakan waktu di hujung minggu sepenuhnya untuk fokus membuat gubahan jika mendapat tempahan dan jika hari bekerja saya tumpukan kerja di pejabat," katanya ketika ditemui di rumahnya di Taman Indah Cheras, Kuala Lumpur.

Menurutnya, setiap gubahan disediakan memang ringkas tetapi memenuhi kehendak dan keinginan pelanggan terutama bagi mereka yang cuba untuk memperoleh hantaran yang memenuhi bajet perkahwinan masing-masing.

Tidak salah mendapatkan gubahan ringkas serta tidak perlu menunjuk-nunjuk kerana apa yang penting adalah keikhlasan pemberian yang disediakan kedua-dua mempelai.

"Peruntukan bajet sangat penting kerana bagi saya jika tidak berkemampuan, bakal pengantin boleh memilih gubahan yang bersesuaian dengan apa yang mereka ada."

"Tidak dinafikan majlis perkahwinan sekali buat seumur hidup tetapi kita perlu realistik dan jangan membazir kerana masa masih panjang dan bukan hanya untuk hari itu saja," katanya.

Menggunakan laman sosial facebook memperkenalkan rekaan gubahan terbarunya, dia berkata, pada mulanya dia banyak membantu dalam menyediakan persiapan untuk keluarga terdekat dan rakan kerana ia lebih mudah.

"Malah, ada kalanya mereka menyerahkan 100 peratus kepada saya bagi mereka bentuk hantaran yang diperlukan," katanya.

CONTACT INFO:
Khaizuran binti Mohd Ali
Taman Cheras Indah, 56100 Kuala Lumpur

H/P: 013-2210143

Sumber: myMetro
Foto: Kimie's Creation

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::