ATTENTION !!!

Tuesday, August 4, 2009

Royal Juice TLH

(Post: Bahasa Melayu)
"Kami menawarkan insentif menarik kepada stokis dan pengedar yang berminat menyertai TLH iaitu margin keuntungan sehingga 45 peratus dan 30 peratus masing-masing bagi membantu pengenalan produk baru Royal Juice di pasaran."

TLH Product Industries, pengeluar produk kesihatan berasaskan madu lebah yakin usahanya melantik sehingga 70 stokis baru di seluruh negara membolehkan syarikat mencapai unjuran jualan 50 peratus lebih tinggi tahun ini berbanding sebelumnya.

Syarikat itu memperkenalkan Royal Juice di pameran Mihas di ibu kota, baru-baru ini.

Pengarah Urusannya, Zulkarnain Yunus, berkata unjuran itu disokong pelan pemasarannya bagi tahun ini membabitkan pelantikan lebih ramai stokis baru iaitu 14 stokis mengikut zon di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak.

Katanya, pelantikan stokis baru membolehkan produk madu yang dikeluarkannya mendapat sambutan menggalakkan dan berkhasiat dijual secara menyeluruh ke seluruh negara.

Ketika ini, TLH mempunyai tujuh stokis dan 50 pengedar.

"Sambutan menggalakkan terhadap produk madu lebah mendorong kami memperkenalkan produk Royal Juice yang dihasilkan daripada kombinasi tujuh hasilan lebah iaitu lilin lebah, propolis, bisa lebah, debunga lebah, madu krim, jeli raja dan pupa lebah," katanya.

Sementara itu, syarikat itu turut memasarkan produk Green Propolis yang berdaftar dengan Kementerian Kesihatan dan disahkan halal.

"Green Propolis memang tinggi kualitinya disebabkan flavonoid yang bertindak sebagai sumber kepada sistem imunisasi yang diperlukan mencegah daripada sesuatu yang tidak berfaedah kepada tubuh kita seperti bakteria, fungus, virus dan toksik," katanya.

Produk itu tiada kesan sampingan kerana ia makanan semula jadi dan bagi mereka mengambil ubat doktor, boleh menggunakan TLH Green Propolis selepas setengah jam.

Dalam perkembangan sama, syarikat itu memperuntukkan RM200,000 bagi kajian, penyelidikan dan pembangunan produk serta program pemasaran terancang.

Mereka yang berminat menjadi pengedar dan stokis TLH Green Propolis boleh menghubungi 013-3968308 atau 018-3932996.

Sumber: myMetro , web TLH

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::