ATTENTION !!!

Tuesday, May 5, 2009

Butik Badger Gaya Indie

(Post: Bahasa Melayu)
"Bermula dengan jualan melalui laman blog dan bazar, jenama Badger kini boleh didapati di butik pertamanya di Malaysia, iaitu di Damansara Utama, Petaling Jaya."

Daripada kelompok pencinta fesyen yang mengagungkan label pereka antarabangsa, masih ada kumpulan peminat fesyen yang terarah kepada dimensi gaya berunsur seni. Ini membentuk identiti tersendiri dengan mesej menampakkan cita rasa berbeza dalam bergaya.

Budaya generasi baru inilah yang menyaksikan kemunculan jenama dari Bandung, Badger dalam memasarkan pengaruh gaya 'indie'.

Sejak mula menjengah pasaran di Bandung hampir sedekad lalu, Badger yang mengkhususkan rekaan kemeja-T berunsur grafik kian digemari termasuk di kalangan peminatnya di Malaysia.

Pengarah Badger Malaysia, Zaiferez Hadzere Zainal, berkata pembukaan butik Badger pertama di Malaysia mampu memenuhi permintaan peminat yang mahukan gaya dan penampilan terkini.

Zaiferez Hadzere berkata, bukan saja mengetengahkan kemeja-T beridentiti grafik, Badger juga menampilkan rekaan jaket, baju sejuk dan aksesori yang menggambarkan budaya generasi baru.

Selain memasarkan jenama Badger, butik itu juga menampilkan jenama Anti-Beauty untuk peminat fesyen wanita serta Voltra yang menjurus kepada rekaan berunsur tatu, skate dan corak grafiti.

INFO:
Butik Badger Malaysia
Lokasi: 18-M, Jalan SS21/58, Damansara , 47400, Petaling Jaya, Selangor

Telefon: 03-77293005

Faks: 03-77294005

Sumber: Berita Harian Online

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::