ATTENTION !!!

Sunday, December 7, 2008

Pusat Kecantikan Yaszan

(Post: Bahasa Melayu)
"Dengan harga yang murah sesuai dengan lokasinya di kawasan desa, Pusat Kecantikan Yaszan mendapat sambutan penduduk Kampung Pandan, Pahang."

Pengalaman selama empat tahun sebagai pakar kecantikan di Hotel Hyatt, Kuantan dan Hotel Marriot, Putrajaya membuatkan Sharifah Normah Al-Mizan Syed Abd Nasir, 24, semakin matang dan yakin untuk membuka perniagaan berasaskan spa.

Pemilik Pusat Kecantikan Yaszan yang terletak di Jalan Kuantan By-pass, Kampung Pandan, Pahang itu membuka pusat spa ini selepas menamatkan beberapa sesi kursus kecantikan.

Sebagai persediaan sebelum membuka perniagaan sendiri, beliau turut mendapatkan bimbingan pakar kecantikan antarabangsa bagi memantapkan ilmu dan kemahirannya dalam bidang rawatan kecantikan.

Pusat Kecantikan Yaszan menawarkan pelbagai pakej kecantikan yang merangkumi seluruh badan. Para pelanggan mempunyai pilihan untuk memilih pakej rawatan mengikut keperluan mereka.

Keistimewaan rawatan di pusat kecantikan ini adalah ia menggunakan pelbagai bahan semula jadi dan organik bermutu tinggi seperti bahan-bahan berasaskan limau purut, epal hijau, anggur dan sebagainya.

Alunan muzik ala Minangkabau turut dimainkan ketika pelanggan melakukan rawatan. Ia pastinya mendodoi tenang minda pelanggan sementara membiarkan terapis membelai manja tubuh dengan urutan.

Spa ini juga mempunyai keistimewaan lain apabila turut menyajikan rawatan kepada kaum Adam seperti rawatan muka dan urutan badan. Pakej mengurut untuk kaum Adam akan dilakukan oleh pekerja lelaki.

INFO Perkhidmatan:
- Rawatan kecantikan wajah
- Urutan seluruh badan pada harga RM60
- Skrab badan pada harga hanya RM30

Sumber: Kosmo! Online

Bookmark and Share

2 comments:

ArELeEz December 9, 2008 at 12:59 PM  

wah! very reasonable lorr..

PeminatJutawanMalaysia December 14, 2008 at 1:34 AM  

waah bgsnyer ade pusat kecantikan sendiri..tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::