ATTENTION !!!

Saturday, January 8, 2011

Kiosk Roti The Bakery Moments

(Post: Bahasa Melayu)
" Din Baker Handel Sdn Bhd (Din Baker Malaysia), syarikat francais jenama The Bakery Moments dari Norway terus memperkukuhkan pasarannya di negara ini apabila memberi peluang kepada orang ramai untuk menjadi rakan niaga menerusi kios The Bakery Moments. "

Pengawal Pentadbiran Perniagaan dan Kewangannya, Meor Syah Eswandy, berkata program rakan niaga itu terbuka kepada sesiapa saja yang berminat terutama lepasan graduan, pesara, ibu dan bapa tunggal.

Katanya, sebagai strategi baru syarikat itu pada tahun ini pihaknya juga akan membuat penjenamaan semula The Bakery Moments untuk memberi produk berkualiti kepada pelanggan di samping suasana yang baru dan lebih santai.

"Modal untuk membuka kios The Bakery Moments adalah serendah RM25,000 dan pihak kami akan turut membantu dari segi promosi dan latihan bagi memastikan setiap kios dan rakan niaga dapat memberi perkhidmatan terbaik kepada pelanggan."

"Kami mengalu-alukan usahawan Bumiputera yang ingin menjadi rakan niaga kerana selain boleh menjana pendapatan, kita secara tak langsung menyokong makanan berkhasiat untuk masyarakat dan roti ini juga dijamin halal serta berkualiti tinggi," katanya kepada Bisnes Metro.

Katanya, bagi permulaan pihaknya mensasarkan untuk membuka tujuh kios The Bakery Moments di sekitar Lembah Klang dan akan memperluaskannya ke seluruh negara sekiranya mendapat permintaan termasuk di Sabah dan Sarawak.

"Kami akan memberi bantuan dan sokongan bagi membangunkan pelapis yang berminat dalam industri perusahaan roti." katanya.

Penasihat Din Baker Malaysia, Mohd Darmi Darwin, berkata pihaknya juga akan membuka Sentral Kitchen yang berkapasiti besar untuk menghasilkan lebih banyak roti dan produk lain untuk memenuhi permintaan.

"Sentral Kicthen dijangka siap Mac 2011 dan kami akan mengadakan pusat latihan membuat roti yang terbuka untuk kakitangan baru dan rakan niaga, malah mereka yang ingin memahirkan diri dalam pembuatan roti," katanya.

CONTACT INFO:
Telefon: 03-91003583
Email: meor@din-baker.com.my

Sumber: myMetro

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::