ATTENTION !!!

Monday, July 6, 2009

Fareeda House of Scarf

(Post: Bahasa Melayu)
"Himpunan tudung Fareeda bukan sahaja sesuai dipakai oleh golongan wanita malah remaja yang bertudung tetapi masih mahu berfesyen berpeluang menggayakan tudung berkenaan."

Sesiapa saja yang bergaya dengan koleksi tudung Fareeda pasti berpuas hati dengan cetakan corak, penggunaan fabrik dan mudah dipakai.

Menyedari keperluan untuk wanita bertudung, pemilik Fareeda House of Scarf, Faridah Zakaria, menghasilkan tudung Suraya yang tampak ringkas tetapi menawan dan ceria.

Ini bersesuaian dengan tagline Fareeda: Tudung Fareeda alternatif kepada wanita bertudung agar tampil lebih anggun bergaya.

Tudung Suraiya yang berkonsep siap pakai menampilkan tiga jenis tudung yang berbeza seperti Suraiya (tudung dwi warna), warna), Suraiya Eksklusif yang bercorak dan berasaskan batik.

Tudung Suraiya yang memiliki dua tona warna bakal menyerlahkan gaya remaja yang anggun dan ceria. Begitu sesuai dipadankan dengan busana warna hitam, putih atau pakaian daripada kumpulan warna yang sama.

Walaupun tudung Suraiya didatangkan bersama anak tudung mini, tetapi si pemakai akan berasa selesa kerana ia diperbuat daripada fabrik lycra dan sifon Itali. Tudung tersebut turut menjadi pilihan pembaca berita TV9.

Sementara itu, Suraiya Eksklusif menawarkan tudung yang bercorak abstrak dan flora.

Didatangkan dalam pelbagai warna untuk kesesuaian pelbagai jenis majlis, kuliah atau ke pejabat.

Kepada anda yang sudah jemu memakai tudung fabrik polos atau bunga, Suraiya Eksklusif turut menghasilkan tudung berasaskan batik.

Mengenai kualiti tudung label Fareeda, usah khuatir kerana ia dihasilkan oleh lapan tenaga kerja mahir. Dalam pada itu, Faridah juga turun padang sepanjang proses pembuatan tudung dijalankan.

Ini bagi memastikan koleksi tudung koleksinya berkualiti dan terbaik buat pelanggan. Tudung-tudung Fareeda dijual pada harga antara RM55 hingga RM150.

CONTACT INFO:
Telefon: 03-89262809

Sumber: Kosmo! Online , web FAREEDA

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::