ATTENTION !!!

Friday, January 28, 2011

Sandal Sanuk

(Post: Bahasa Melayu)
" Siapa kata sandal tidak menepati cita rasa pemakai dan jika memakainya, individu itu kelihatan tidak bergaya. "

Sandal menjadi pilihan utama bagi mereka yang mementingkan kebebasan, keselesaan dan gaya.

Wanita dan lelaki sekarang sentiasa bergerak cergas dan mahu tampil ringkas lebih selesa menggayakan sandal dalam aktiviti seharian.

Kebanyakan sandal direka khas untuk golongan muda yang mementingkan gaya dan keselesaan serta menambahkan kecergasan dalam langkah mereka.

Kebiasaannya, sandal menjadi pilihan untuk aktiviti yang menyeronokkan seperti bersantai, menonton wayang, bertemu buah hati, membeli-belah dan sebagainya.

Jenama sandal antarabangsa Sanuk telah memperkembangkan rekaan sandal kepada sepasang kasut yang ringkas dan selesa.

Masih mengekalkan koleksi sandal, Sanuk menghasilkan kasut yang mudah disarung dan ringan. Seakan-akan sandal, Sanuk memperkenalkan koleksi kasut dengan tema "Not-A-Shoe" yang membawa maksud bukan kasut.

Seperti rekaan sandal Sanuk yang lain, koleksi kali ini menampilkan kombinasi unik antara gaya dan perlindungan kaki yang memberi keselesaan kepada tapak kaki.

Bersesuaian dengan nama koleksi, Sidewalk Surfers ini memberi keseimbangan dan mengurangkan kesakitan kepada kaki.

Tapak yang diperbuat daripada bahan getah berkualiti dan tahan lama itu mengurangkan rasa sakit pada tapak kaki ketika berjalan.

Ciri-ciri sandal Sanuk inilah yang menarik perhatian peminat sandal termasuk bintang terkenal Hollywood, Brad Pitt dan Halle berry.

Anda boleh merasai kehebatan produk yang dicipta oleh Jeff Kelly yang berasal dari Selatan California apabila melipat sandal Sanuk. Hasilnya, ia kembali kepada bentuk asal tanpa kesan rekahan.

Sandal Sanuk secara keseluruhannya memiliki motif ceria dan berwarna-warni yang diilhamkan berdasarkan prinsip 'keselesaan dan kebebasan'.

Ia memberikan anda kebebasan untuk memperlihatkan ekspresi diri anda dengan selesa dan bergaya. Layari laman web Sanuk bagi mendapatkan maklumat lanjut tentang produk ini.

Sumber: Utusan Malaysia Online

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::