ATTENTION !!!

Wednesday, December 30, 2009

Butik Hajaba

(Post: Bahasa Melayu)
"Inspirasi farasha atau rama-rama nyata memberi tuah kepada pemilik butik Hajaba, Mona Din, apabila rekaannya mendapat pujian ramai biarpun sebelum ini dia lebih dikenali melalui produk kosmetik keluarannya, Leesa Formula."

Keindahan corak yang melatari helaian pakaian yang masih mengekalkan potongan jubah moden menjadi daya tarikan utama, ditambah warna jingga gelap menyerlahkan si pemakai. Manik dan labuci turut menambah nilai pada rekaan.

Tidak terlalu sarat dengan corak serta sesuai digayakan ke majlis formal mahupun makan malam membuatkan ia tampak eksklusif selain sesuai digayakan bagi mereka yang masih mahu bergaya tetapi sopan.

Selain bercorak abstrak, Hajaba tampil dengan busana rona polos yang boleh diserikan dengan aksesori seperti rantai dan tali pinggang selain aksesori di kepala bagi mereka yang mahukan kelainan.

Menggunakan fabrik batik sifon dan sutera menjadikan busana lebih selesa dan bergaya ketika dipakai, apatah lagi ditambah selendang panjang di bahagian belakang menjadikan ia lebih trendy.

Menurut Pengurus Pembangunan Perniagaan dan Media, Noor Zaina Ahmad, lebih membanggakan, pakaian yang mendapat pujian daripada orang ramai itu dihasilkan daripada bahan tempatan.

"Kami tak sangka maklum balas diterima daripada orang ramai sungguh memberangsangkan walaupun sebelum ini Puan Mona lebih cenderung ke arah bidang kecantikan, namun kerana minat, ia pasti menghasilkan kejayaan," katanya.

Fabrik lembut dan berkualiti menjadi pilihan bagi terus mengekalkan keselesaan pemakai kerana menghasilkan potongan pakaian yang cantik dan nampak terletak.

Sumber: myMetro
Foto:
Hajaba

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::