ATTENTION !!!

Wednesday, November 26, 2008

Cenderahati Ukiran Lilin

(Post: Bahasa Melayu)
"Dengan ilusi lilin yang sekali pandang begitu 'menyelerakan' pasti ada tersalah duga mengenai kelainan yang cuba ditampilkan."

Suatu kelainan SZA Resources menjadikan sesuatu cenderahati paling bererti dengan lakaran tersendirinya bukan saja sebagai barangan hiasan tetapi buah tangan buat insan istimewa.

Pemiliknya, Suzana Zainal Abidin, graduan Teknologi Maklumat dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), melakar sesuatu yang menarik untuk majlis pertunangan, perkahwinan, ulang tahun hari lahir atau apa saja yang menitipkan kenangan indah.

Syarikatnya menawarkan pelbagai cenderahati berbentuk bunga sabun, lilin wangi dan set berupa tuala yang terdiri daripada pelbagai warna menarik.

Kelainan yang dicetuskan membuatkan ramai teruja memilikinya.

"Ada yang melihatnya buat pertama kali berasa pelik bagaimana inspirasi buah-buahan, kek, mufin atau kek cawan serta bentuk coklat yang seakan-akan kek sebenar."

"Melihat cita rasa masyarakat yang berbeza hari ini yang sukakan sesuatu lain daripada kebiasaan, menjadikan cenderahati berkonsep unik ini digemari."

"Jika selama ini dalam istiadat perkahwinan menjadikan bunga telur, potpuri serta pelbagai hiasan lain sebagai tanda ingatan, apa salahnya mencuba sesuatu yang berbeza kerana ilhamnya amat kreatif dan tersendiri."

Sumber: myMetro
Foto:
SZA Resources

Bookmark and Share

1 comments:

Bluesinner November 26, 2008 at 8:14 AM  

Thanks for your comment on my blog. Sokongan macam tu yang i perlukan. :-)
Anyway, nice blog! Banyak idea yang best best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::