ATTENTION !!!

Monday, October 5, 2009

Butik Jam Timeless Gallery

(Post: Bahasa Melayu)
"Sempena dengan pembukaannya, butik itu mempamerkan pemutar jam jenama jam tangan terkenal di dunia antaranya Erwin Sattler, Buben&Zorweg, Orbita, Dottling dan Scatola del Tempo."

Timeless Gallery, jenama jam tangan terkenal secara rasmi telah membuka butiknya pertama di Asia Tenggara.

Kewujudan butik eksklusif ini memudahkan peminat dan pengumpul jam tangan eksklusif itu mendapatkan keluaran terbaru selain memberi peluang kepada mereka bergaya dengan koleksi peribadi tanpa sekatan.

Butik yang terletak di Pusat Starhill itu mempamerkan pemutar jam yang berfungsi sebagai peranti untuk memegang satu atau dua jam tangan dan menggerakkannya dalam bulatan yang sama seperti pergerakan manusia.

Bagi jam tangan automatik yang halus rekaannya, penjagaan yang rumit dan rapi diperlukan bagi mengekalkan kualitinya.

Oleh itu, pemutar jam direka khas bagi mengekalkan fungsi dan pergerakan jam tangan model automatik, termasuk fungsi tarikhnya.

Pengarah Urusannya, Jimmie Tay, berkata pada masa ini, pemutar jam bukan sekadar berfungsi sebagai kotak simpanan dan penggera motor, sebaliknya kini dijadikan sebagai cebisan alat seni yang dihias dan dikawal dengan penuh keselamatan.

"Sesetengah pemutar jam yang dihasilkan Timeless Gallery di butik ini adalah hasil daripada sentuhan rekaan pergerakan yang paling halus dan mekanikal muzik yang halus serta alat pengatur yang tepat," katanya.

Susun atur yang tersendiri dan kemas menjadikan penampilan butik berkenaan tampak eksklusif sesuai dengan imej jenama yang dipasarkan.

Malah, rekaan setiap sudut dihasilkan bagi memberikan keselesaan kepada pelanggan yang datang.

Sumber: Berita Harian Online
Foto: Starhill Gallery

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::