ATTENTION !!!

Saturday, August 29, 2009

Ali Muslimah Fashion

(Post: Bahasa Melayu)
"Ali Muslimah Fashion yang sentiasa menampilkan rekaan terbaru fesyen Muslimah menjadi pilihan ramai selebriti bagi memilih gaya yang sofistikated dan menarik."

Walaupun perkembangan fesyen Muslimah tidak begitu rancak seperti fesyen lain namun ia tetap mengalami perubahan mengikut peredaran masa.

Sesuai dengan namanya sebagai fesyen Muslimah, ciri-ciri kesopanan, menutup aurat dan tidak berlebihan menjadi pegangan kepada pereka fesyen Muslimah.

Sungguhpun demikian, apabila berfesyen Muslimah, tidak bermakna seseorang itu terkongkong di dalam kepompong sendiri dan takut untuk bergaya.

Ini dapat dilihat di kalangan ramai selebriti yang kini bertudung dan memilih gaya Muslimah. Di antaranya ialah Aida Radzwill, Sheila Rusly, Noraniza Idris, Nora, Bienda dan ramai lagi.

Ternyata walaupun bertudung dan bergaya fesyen Muslimah namun mereka masih tampil anggun dan menarik.

Diimport dari negara Iran, rekaan yang kontemporari menggunakan corak dan fabrik berbeza daripada fesyen Muslimah lain menjadi daya tarikan kepada koleksi ini.

Boleh memilih sama ada rekaan jubah yang pelbagai warna seperti hitam, putih, biru, kuning dan merah samar, turut disediakan ialah rekaan kot atau jaket paras lutut yang menarik digayakan bersama jeans atau seluar panjang.

Jika rekaan jubah Ali Muslimah Fashion sesuai digayakan ke majlis rasmi, majlis perkahwinan, untuk pengantin atau yang hendak bertunang dan sebagainya, rekaan kot atau jaket sesuai pula dipakai ke pejabat atau bersiar-siar.

Keistimewaan jubah Ali Muslimah Fashion ialah daripada segi sulaman bunga dan jahitan manik atau permata tiruan yang berkilauan apabila disinari lampu.

Sumber: Utusan Malaysia Online

Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Unique Visitors

More Ideas to Make Money

Business Blogs Entrepreneurship Blogs - SatuJutaIdea

::::: Satu Juta Idea | Berkongsi Idea Menjana Pendapatan ::::: Copyright © 2008-2011 SatuJutaIdea :::::

::: Setiap artikel, foto, logo, jenama dan trademark adalah hakmilik pemiliknya. :::
::: Idea yang dikongsi di sini adalah sebagai panduan sahaja. Kejayaan menjana pendapatan adalah bergantung kepada pelbagai faktor dan risiko. :::